Sunday 18 November 2018

BBM3410/18: Cara Nak Kesan Orang Menipu

Assalamualaikum...

Aku nak kongsi sedikit tips nak kesan atau kenal orang yang MENIPU... Benda ni ringkas je... Meh aku nak bagitahu...


Tips ni aku selalu guna kalau aku nak tahu sama ada orang tu menipu atau tak... Tips ni bukan aku reka sendiri yee, tapi ada pakar yang menyatakan tentang teori ini iaitu Prof Masitah Mahmud... 


Korang semua tahu ke siapa Prof Masitah tu??? Baca macam acah-acah tahu kan... tapi takpe lah yang penting korang dapat tips ni...



Kalau korang tengah bercakap atau nak tahu sesuatu rahsia tetapi nak mengelakkan orang tu tipu kau, kau tengok HIDUNG dia... Tengok macam mana??? Korang tengok sama ada HIDUNG dia kembang kecut kembang kecut ke tak...



Kalau HIDUNG dia kembang kecut semasa bercakap itu bermakna, dia sedang MENIPU KAU!!!


Ni FAKTA yee... Aku bagitahu betul... Sebab aku dah kaji dah, memang menjadi lah tips ni...




SELAMAT MENCUBA KAWAN-KAWAN............

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan Perasaan)

Assalamualaikum prof... Ni lah facebook saya. Nanti prof tengok yee untuk bagikan markah 😂😁 Facebook: Sharzanani Sahari ...