Sunday 18 November 2018

BBM3410/18: Minggu 9

Assalamualaikum...

Minggu ni adalah minggu paling sejarah dan mungkin akan menjadi kenangan dalam hidup aku... Hari isnin, aku kebiasaannya aku akan bawa sekali buku Boom subjek multimedia tu...


Tapi biasa takdelah guna buku tu... Hahaha...


Tapi nak dijadikan cerita, minggu ni prof nak tengok pulak buku tu... Yelaa, sebab ada tugasan yang dia bagi untuk aku buat dalam kumpulan iaitu menjawab beberapa soalan dalam buku tu...



Yang menjadi masalahnya, aku tak bawa buku tu... Hahaha...



Ingatkan prof dah tak minta, disuruhnya kami semua pegi balik kolej ambil buku tu dimana jam masa tu menunjukkan masih ada masa setengah jam waktu subjek tu...


Apa lagi, lintang pukang lah lari pegi ambil... Adoii... difikir-fikirkan balik kelakar sungguh...



Okay lah, tu je yang aku nak cerita... Nanti aku cerita lagi... Bye!!!



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan Perasaan)

Assalamualaikum prof... Ni lah facebook saya. Nanti prof tengok yee untuk bagikan markah 😂😁 Facebook: Sharzanani Sahari ...