Sunday 11 November 2018

BBM3410/18: Prof Jadi Artis

Assalamualaikum...

Prof masuk tv woiii. Kali pertama aku tengok pensyarah yang mengajar aku dalam tv..



Gempak kan.. Gila tak gempak, dalam tv tu prof nampak muda gila kot...

Hari ini jugak aku kena snap gambar prof dan post dekat instagram sebagai tugasan online yang 

digantikan dengan kelas batal tu...
.
.
.

Ni lah bukti kali pertama prof komen dekat post aku!! Kali pertama weh... Sebelum ni kawan-kawan 

aku dah dapat banyak dah komen, tapi aku kali pertama... Ingat kan prof tak sedar kewujudan aku... 

hahaha...
.
.
.
Harap prof baca lah blog ni. hahaha, okay lah jumpa lagi. bye ....

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan Perasaan)

Assalamualaikum prof... Ni lah facebook saya. Nanti prof tengok yee untuk bagikan markah 😂😁 Facebook: Sharzanani Sahari ...