Wednesday 7 November 2018

BBM3410/18: Minggu Cuti Pertengahan Sem



Assalamualaikum...

Minggu ni merupakan cuti midterm, jadi aku kat mana? 

Kat mana lagi weh, kat kg lah!!! Hahaha... 2 bulan tak jumpa keluarga, akhirnya dapat lepaskan rindu ni...

Yang paling rindu ialah masakan mak... Hehehe

Paling suka bila mak aku sendiri jemput aku dekat stesen bas. huhuhu

Biasanya, kawan-kawan aku...

Perjalanan aku ke Terengganu mengambil masa selama 8 jam...

Tak lama pun kan? sekejap jer.. hahaha



Ni lah jalan kg aku... Takde lah kg sangat kan? hahaha

Okay lah, tu jer nak cerita... Jumpa lagi yee, bye !!!


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan Perasaan)

Assalamualaikum prof... Ni lah facebook saya. Nanti prof tengok yee untuk bagikan markah πŸ˜‚πŸ˜ Facebook: Sharzanani Sahari ...