Wednesday 7 November 2018

BBM3410/18: Tugasan Masa Cuti

Assalamualaikum...

Masa cuti pun aku teringat dekat Prof... Yelaa macam mana lah aku tak ingat dia, dia bagi tugasan weh..

Ha ha ha....

Tapi, tugasan dia tak berat dan menyusahkan pun... Chill lah lagipun semua orang suka kan bergambar dan post dekat instagram... macam rutin dah kan...

Ha ha ha...

Aku dikehendaki untuk post 10 keping gambar semasa di kampung dengan hastag #KampungKu dan kata-kata daripada buku 200 Quotes...


Ni laluan yang biasa aku lalu untuk bersiar-siar pada petang hari...




Ni pulak sahabat kampung aku... Selalu lepak kat pantai...





Musim hujan dah tiba... Hari-hari hujan tak henti... Tapi cari jugak masa tuk keluar demi prof...


Tu jelaa aku nak kongsi, jumpa lagi yee. Bye !!!


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan Perasaan)

Assalamualaikum prof... Ni lah facebook saya. Nanti prof tengok yee untuk bagikan markah 😂😁 Facebook: Sharzanani Sahari ...